Sabtu, 12 Januari 2013

Sayonara ツ

Assalamualaikum
hohoihoii . :'3 sedih baa ni hari . kawan baik sa sudah tiada lagi disini .
*ape kes aku cakap sabahan pulak ni ? :'3 okay sudah lah hati memang tengah sedih bagai ni . Shahira nama yang tak mungkin aku lupa . thanks for being my friend , hopefully our friendship that we built since we in primary school will never end . love u friend :' o  . . . daripada kita darjah dua sampai tingkatan empat we still  be friend . that's what i call bestfriend . lepas kau takde ni , aku nak luahkan perasaan kat sape ? aku nak sedih sedih dengan sape ? aku nak happy happy dengan sape ? huh terasa macam kene tinggal pula tau tak . .kalau boleh taknak bagi kau pergi :' ( even yeah kau stay asrama yang tak berapa jauh , aku tetap rasa jauh dengan kau . hope pertemuan tadi bukan yang terakhir kay :'3 . . 
Apa Pun yang Terjadi Ku kan Selalu ada Untukmu
Jangan la kau Bersedih CoZ Everything is Gonna be OKAY :'3 . . .


Create by : Si blogger tembam


Tiada ulasan:

Catat Ulasan