Khamis, 31 Januari 2013

Susah tau tak Susah ! :'(

Bismilllahirahmanirahim .. okay untuk pertama kalinya aku rasa memang aku suka bazirkan and buang masa dengan menangis macam budak kecik yang aku tak tau apa sebabnya aku jadi macam ni . aku benci dengan hidup aku . kenapa ? sebab ? okay fine . yeah aku bersyukur sebab aku masih boleh bernafas di atas muka bumi Tuhan ni , tapi kehadiran aku tak pernah dihargai sesiapa . so i think it is better for me to change myself . aku dah penat jadi Aisyah Aqilah yang macam kebudak budakkan . kadang kadang matang tapi takpun . yang ingat diri dia perfect tapi takpun . yang ingat dia ni baik sangat . padahal takpun . selalu kene fitnah je hidup aku ni . jyeah memang aku suka pun . korang nak ejek,perli,buli,mainkan perasaan aku ? okay just go on .  aku tak kisah . . i will pretend like i dont know anything . puas ? .susah kan kalau orang yang aku sayang pun kadang kadang tak bersependapat dengan aku . :'c aku memang suka weh macam ni ! :'D hmm . hidup penuh dengan tekanan . aku dah tak kuat la nak pretend yang hidup aku happy , bahagia , senang . nope . hidup aku tak macam yang korang fikirkan . :'> hari ni 31/01/2013 hari yang tersangat bermakna memberi aku peluang untuk lepaskan segala yang aku pendam . bagi aku harini memang malang . :'( nope . bukan harini . but diri aku untuk harini . firstly , aku tertekan coz my mom . dia sakit tak baik baik . semua risaukan dia smpai aku serba salah . . sec , tshirt sekolah kotor ., seluar koyak . *aku jatuh . okay taknak salahkan tanah yang licin tu :'D . kaki sakit . derita naik tangga sekolah yang macam tembok besar cina tu :'D aku suka aku suka aku suka :'/ . hurmm . mmm  then , danial :3 boleh tak kalau faham aku sekejap je pun jadilah . aku tau dia stress kat tmpat keje . but i'm stress too . apa aku boleh buat ? dia nak mengamuk . okay . go on la , mengamuk je kalau tu boleh buat dia lepaskan semua masalah aku tak halang pun. even aku kene amukan dia tu  . but aku ? aku pendam . tak boleh nak ckp dgn sape sape . even dia . :'/ nak cite kat dia cmane kalau dia pun stress . kenelah faham kan ? :'> nasib baik pelajaran aku tak terganggu sebab ni :'/ . after this i will study how to be more calm . . even aku akan sakit jiwa sekalipun . aku akan cuba untuk sabar . . ni semua untuk diri aku . untuk orang orang yang aku sayang . sorry if update kali ni penuh emo sikit . aku cuba untuk jelaskan yang ini lah diri aku yang sebenarnya . kalau ada yang faham dengan baca blog aku . memang cam gini haa (Y) .



Create by : Si Blogger Tembam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan