Isnin, 18 Mac 2013

Laka Laka La Awak Ni


sooo , hari ni Qila nak story morry pasal someone ni . i dont know whats wrong with him la but he always stalk me . usha and apa apa jela . btw Qila sikit pon tade hati kat mamat tu . dari gaya dia , pakaian , perangai and all about him tade satu pun yang Qila berkenan . muka macam gangster kot ? ntah macam apa . sorry to say bukan nak menghina . but the truth is i dont like him . euwwww please eh please sesangat ?
so pagi tadi dia berie bagi Qila surat *takyah nak surat surat sangat menyampah okay menyampah ! . nak tau apa yang ada dalam surat tu ? okay okay relax . Qila bagi korang baca . . . . . . . . . . .

 Assalamualaikum . . . . .
Secara sejujur-jujurnya saya tak pandai tulis jawi . Ecah sebenarnya saya betul betul suka kat awak dah lama saya menunggu kehadiran awak di hati saya . Kalau Allah bagi pilihan saya sanggup bagi hati saya kat awak untuk menunjukkan saya benar-benar suka dan cintakan awak . I LOVE YOU ECAH !!! . . Bak kata lagu Hazama katakan padaku kasih seandai kau punya perasaan sepertiku . . . . Ecah minta no phone ? . Sehari tak melihat mukamu hidup ini tak keruan . . Ecah couple jom . . . Aq janji jaga kau , elok elok . Aq janji tak akan curang .

 Yang Benar ,
Di.. Choy
*part choy tu yang lawak gila sampai miss dodol durian tergelak gelak .

hiraukan la okays? Qila sebenarnya memang taknak cakap nama betul dia . aib kan ? kesian dia tu . act Qila ada cakap yang Qila nak laki yang ajak Qila couple mesti kene tulis nama Qila dalam jawi . and yeah he told that dia sikit pun tak pandai . sekurang kurangnya Qila rasa macam dia ni sungguh sungguh la nak Qila . see , dia berusaha kot . haha sorry yea bro ? i cant accp u . my heart is not belong to anyone . Qila malas nak couple . dan Qila tak suka kamu . Mudahkan ? . . .

Create by : Si Blogger Tembam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan