Sabtu, 22 Jun 2013

Biar Betul ?


Biar betul? kita?  ermm . . kita? almost 4 month already? are u sure sayang? grrr . . rasa macam baru je lagi dengan Akmal . . mungkin sebab bahagia sangat kot? haha . . *okay sure dah nak muntah . . peduli ape lah kan? . . sedih rasanya bila fikir dah setengah tahun sekolah . . tak lama lagi naik form 5 , bergelar Spiyem Candidate lah aku jawabnya . , hmm tak sanggup nak berjauhan dengan Akmal :'> aku sayang dia sangat . . tolonglah faham . . tahun depan awak tu dah tak ada depan mata saya . . saya dah tak boleh nak jaga awak sebaik mungkin macam sekarang ni. . :'( nak ikut awak masuk kolej tu boleh ? . . taknak kita berjauhan . . please . . ya , mungkin saya tak sanggup tapi saya tahu itu untuk  masa depan awak . . dan saya juga . . macam yang awak kata , . belajar . . belajar , . kerja kumpul duit then jumpa keluarga saya . . BENARKAH itu ? harap ye la . . i'll wait for u my dear . . :'( ingat janji kita tu . . saya nak awak belajar betul betul bila dah ada kat sana tahun depan :'> jangan lupa Tuhan, keluarga , dan saya :'> okay ? . .
p/s : cuma Allah je yang bolleh pisahkan kita .

Create By : Si Blogger Tembam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan