Rabu, 24 Julai 2013

Depressed !

  SAKIT HATI menguasai aku harini 
See , balik sekolah terus online coz taktau nak buat apa .
Selalunya waktu macam ni Qila otw tidur , release tension . Walaweh !
Geram , Geram , Geram dengan Akmal ! :'>
Tempe !  Sokay lah . Lupakan pasal ni . Bukan Qila nak confess sangat pun .
Terpaksa pendam dulu . Orang lain takkan faham apa yang kita rasa :'(
Diaorang ambil kisah macam acuh tak acuh je pun kan . So just lets keep inside :'(
I need hug pleaseee !
 

----------------------------------------------------
So , lets change our topic now ! Athirah dan Elham ? .
what's going on ? Dik , bukan akak nak masuk campur hal peribadi korang .
Tapi El kawan akak dari kecik juga . Akak taknak korang ada masalah :(
Apahal aku yang rasa bersalah lebih lebih ni ? . huh . .
Kalau Elham tak story benda ni kat aku , takkan aku nak tahu . Athirah dah makin jauh
dengan aku . Kalau terserempak pun dia senyum je . . Jarang sangat bab bab nak berbual ni .
Elham minta aku tolong hal ni , InsyaAllah aku akan cuba slow talk dengan Tirah ,
Qila sayang Athirah macam adik sendiri . Elham pun Qila dah kenal dari kecik .
Taknak la korang break up sebab benda macam ni :'(
Nampak amat tidak matang di situ , Elham patutnya lebih tegas benda macam ni .
Tirah pulak patutnya kene faham . She's not a baby . Adik dah Sekolah menengah tau tak .
Bukan sekolah rendah lagi  , I'll try to solve their problemo .
Btw , kat sekolah siang tadi Cikgu Rosli kaunseling Abu
pasal masalah luahan hati dia dekat Ezzah  . *Taknak amik tahu sangat .
Kebetulan Cikgu tetibe je cakap aku lagi arif hal hal camni . Ape bendeeeeee ! haha
     Malu kitaaaaa tau !

Cikgu ada usik Qila pasal Akmal . Qila buat taktahu je . . Menyampah okay -_-
I'm not desperate sampai nak bagitahu semua benda kat orang .
------------
Okay petang ni ada tuition class . hah kalau taknak datang bule dop ?
Sokaylah ! I know , kalau tak datang candy crush saga smoker Qila tu ghindu pulak karang !
haha , nasib kau lah PARIS ! dapat peminat setia macam aku ni . :*
okay penat menaip  . Nak berehat sebentar bersama MILO AIS dan MAKANAN !


Create By : Si Blogger Tembam




Tiada ulasan:

Catat Ulasan