Sabtu, 23 November 2013

" Maaf "andai kata itu bermakna .

Assalamualaikum .
Untuk kesekian kalinya , Saya Siti Nur Aisyah Aqilah binti Esa 
Selaku Empunya blog ini ingin memohon maaf andai kata
 pernah membuat sesiapa  yang membaca blog ini terasa sama ada kena mengena dengan diri anda ,
atau sebaliknya .
Di sini saya ingin berterima kasih yang amat kepada sesiapa yang menjadi
Stalker yang Setia even awak benci , awak suka atau sebaliknya .
Sekali lagi , Saya minta maaf dan terima kasih .

Untuk Keluarga , InsyaAllah saya dalam proses perubahan menjadi insan yang 
lebih baik dari sebelumnya .

All readers and judges .  Saya mohon agar kalian doakan saya . 
Andai ini entry terakhir doakan kesejahteraan saya di dunia mahupun akhirat .

Untuk sahabat dan adik , akak , abang angkat yang berkenaan dengannya .
Saya  mohon maaf . Mohon maaf di atas kesilapan dalam sepanjang perkenalan kita :')
Untuk semua yang pernah kita kongsi , memberi dan menerima .
Saya hargai sangat-sangat .
Kalian insan yang baik pernah saya ada :')

Untuk someone , somebody yang pernah mencuri hati saya .
Mohd Akmal Zulhilmi bin Mohd Anuar . 
Saya , selaku sahabat awak mungkin lebih dari itu , mohon maaf yang teramat .
Saya tahu , saya selalu buat awak terasa dengan sikap saya ,
buat awak marah , geram , sakit hati .
 Saya hargai diri awak ,
kesabaran awak dalam tangani masalah yang kita lalui .
Awak matang dalam semua ni .
Awak mungkin baik , atau terlalu baik buat diri saya .
Andai memang takdir jodoh kita ada , insyaAllah kita tetap bersama .
Doalah , itu pun kalau awak masih nak kita bersama . 
Andai kata memang tiada jodoh antara kita .

SAYA HARAP AWAK BOLEH JADI SAHABAT YANG TERBAIK :')

Saya tahu awak give up dengan hubungan kita . 
Saya , . . Saya sayang awak sangat .
Saya taknak ungkit apa-apa . 
Tapi saya mohon jangan membenci diri ini .
Saya taktahu macamana lagi nak berhubung secara baik dengan awak . 
Saya mati bicara . Hilang punca semua kata-kata dari saya .
Mati akal saya bila berhubung dengan awak .
Sungguh .
Saya malu dengan diri saya .
Anggap awak macam-macam .
Ragu dengan diri awak .
Tapi percayalah , Cinta awak , tak pernah saya ragui .
Saya bukan mahukan perpisahan .
Tapi andai jalan ni yang terbaik untuk kita  . Saya bersedia .

saya doa , saya percaya , saya mohon . 
Agar kita kembali macam dulu .
Tapi takpelah . 
Kesabaran lebih bermakna . 
Awak nak masa , saya nak masa .
Allah has a plan for us , for all His servant .

Assalamualaikum .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan