Selasa, 1 Januari 2013

Mr.AzAm ツ

hey cikebum cikebum sekalian . ada sihat ka ? :) muehehe , Happy New Year maaa .....
ツ okisss , so how ? apa azam baru korang ? cun ? nak tau azam aku ? okay babe , FIRSTLY: *diet* .
aku nak diet ! faham ? tu azam aku lah , azam korang aku taktau . heee , barang sekola aku dah beli . and now aku sedang menulis nama di buku buku tulis sekolahku ;) rasa tak percaya weh ! i'm gonna be sixteen ! aku sudah tuaaaaa!! sedar weh sedar ! huaaaa nak melalak je rasa . still cant believed that i'm gonna be sixteen . i'm in form 4 now :D sudah tua bah aku . haha


see that ? aku amek kos perdagangan , tasawur and yang penting seni
ツ memang makbul la doa aku untuk amek pd tu :D.  for my dear Mr.Azam i hope to go futher in my study . nak belajaq sunggoh sunggoh !!

Create by : Si blogger tembam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan